فتانهفتانه، تا این لحظه: 51 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره
فرامرز (همسرم )فرامرز (همسرم )، تا این لحظه: 61 سال و 4 ماه سن داره
طاها(پسرم)طاها(پسرم)، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره

دانلود کتابخانه من

یک زن فعال و علاقمند به کتاب خوانی و یک نتورکر خیلی فعال .

A Christmas Surprise 3

1398/1/21 22:20
نویسنده : فتانه
166 بازدید
اشتراک گذاری

When I was near Fritz’s house, I noticed many other tracks in the snow leading to his front door.

I guessed Fritz was having a big Christmas party. It’s strange that I didn’t get an invitation, I thought. But it was Christmas, and Santa was always welcome on a day like that!

Then I knocked.

I could hear little Emily’s footsteps coming to the door.

“Hi, Waldo!” Emily cried as she opened the door. “I’m so happy you could come too. We were expecting you. Please come in.”

Expecting me? Waldo? How did she know it was me? Didn’t I look like Santa Claus?

I didn’t even have the time to try out any of my Ho, Ho, Hos but followed her into the living room.

Short Stories - Christmas Surprise

 

There were Fritz, Monty, Cornelius, and Harry, sitting on the sofa and having tea. And each one was dressed up as Santa Claus!

“We didn’t want Emily to be disappointed!” Monty explained.

I know, I know!” I said. “I thought of the same surprise. Merry Christmas to all of you!”

 
وقتی که من نزدیک خانه فریتز بودم، متوجه شدم که بسیاری از آهنگ های دیگر در برف به سمت در ورودی خود است.

من حدس زدم فریتز داشتن یک مهمانی کریسمس بزرگ داشت. عجیب است که من یک دعوت نامه دریافت نکرده ام، فکر کردم. اما کریسمس بود، و سانتا همیشه در یک روز مانند آن استقبال شد!

سپس من زدم

من می توانستم قدم های کمی از امیلی را که به درب می آمد می شنیدم.

"سلام والتو!" امیلی گریه کرد و باز کرد. "من خیلی خوشحالم که میتونم بمونم ما منتظر شما بودیم. لطفا بفرمایید داخل."

منتظر من هستم والدو؟ چگونه او می دانست که من بودم؟ آیا من با سانتا کلاوس نگاه نکردم؟

من حتی وقت خود را برای آزمایش هیچ یک از هو، هو، حس کردم اما او را به اتاق نشیمن ادامه دادم.

داستان کوتاه - تعجب کریسمس


فریتس، مونتی، کرنلیوس و هری وجود داشت، نشسته روی مبل و چای. و هر یک به عنوان بابا نوئل لباس پوشید!

مونتی توضیح داد: "ما نمی خواستیم امیلی ناامید شود."

"من می دانم، من می دانم!" گفتم. "من از همان تعجب فکر کردم. کریسمس مبارک برای همه شما! "
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)