فتانهفتانه، تا این لحظه: 51 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره
فرامرز (همسرم )فرامرز (همسرم )، تا این لحظه: 61 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره
طاها(پسرم)طاها(پسرم)، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

دانلود کتابخانه من

یک زن فعال و علاقمند به کتاب خوانی و یک نتورکر خیلی فعال .

تأثیر خواندن داستان کوتاه انگلیسی

1398/1/17 0:04
نویسنده : فتانه
96 بازدید
اشتراک گذاری

خواندن داستان کوتاه انگلیسی ذهن شما را، رو به یک دنیای جدید باز می‌کند و به شما سطح جدیدی از یادگیری زبان انگلیسی را می‌دهد. یاد گیری زبان  انگلیسی از این راه شاید روش آهسته‌ای به نظر برسد، اما بسیار مؤثر است. اتفاقاً خواندن داستان کوتاه انگلیسی در دراز مدت باعث می‌شود که سریع‌تر از هر راهی که فکرش را می‌کنیم یادگیری زبان انگلیسی برسیم بنابراین داستان های کوتاه انگلیسی با ترجمه فارسی برای نوجوانان که علاقه ی زیادی به یادگیری دارند، بسیار توصیه میکنم.

خواندن داستان کوتاه انگلیسی می‌تواند آغاز بسیار مفیدی برای یادگیری زبان باشد. همان‌گونه که پدران و مادران ما مفاهیم زندگی را در قالب داستان برای ما بیان می‌کردند، داستان انگلیسی نیز می‌تواند مفاهیم را به شیوه‌ی بسیار مفیدی به زبان‌آموز منتقل کند. داستان‌ها علاوه بر جذابیت میتوانند آموزنده نیز باشند.

من قصد دارم با تمرین هایی که باهم انجام خواهیم داد در زبان انگلیسی به جایی برسیم که حتی در خواندن رمان های بلند نیز مشکلی نداشته باشیم. هرچقدر بیشتر  داستان‌ها  را بخوانید، طبیعتاً بیشتر پیشرفت می‌کنید. در ادامه به اولین داستان در بخش داستان های کوتاه انگلیسی توجه کنید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)