فتانهفتانه، تا این لحظه: 51 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره
فرامرز (همسرم )فرامرز (همسرم )، تا این لحظه: 61 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره
طاها(پسرم)طاها(پسرم)، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

دانلود کتابخانه من

یک زن فعال و علاقمند به کتاب خوانی و یک نتورکر خیلی فعال .

زندگی من5

1398/1/17 12:50
نویسنده : فتانه
143 بازدید
اشتراک گذاری

زندگی جدید من آغاز شد .

 من این وبلاگ را درست کردم که آن از زندگی و تجربه ها یم و اینگه چگونه ادامه دادم و چه ها شد و چه سخنی بعد از فوت پدرم کشیدم و ازاینکه باید زنگی را با تمام سختی هایش ادامه داد و بر آن غلبه کرد .

من این وبلاگ را درست کردم تا تمام کتاب ها و تمام مطالب دیگری را که در هارد هایم طی 12 سال جمع کرده ام و خوانده ام بگذارم تا دیگران هم با خواندن زندگی ام و صبر و پایداری بدانند که به هر چیزی که بخواهیم خواهیم رسید .

هرگز ناامید نشدم و ادامه دادم و خدا را شکر می کنم که زندگی خوبی دارم . که خودم آرامش را در آن بوجود آورده ام کلی زحمت کشیدم تا به اینجا رسیدم .

من در قسمت های بعدی تمام تجربیات خودم را کم کم خواهم گفت .

البته آمارم به 250 در یک روز برسه من یکی یکی تجربیات کسب در آمد و کجا ها کار کردم و میکنم را معرفی می کنم  که چگونه به این جایگاه که الان دارم و درآمد هفتگی بالای یک میلیون دارم را خواهم گفت .

هر گونه سوالی هم دارید جواب خواهم داد .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)