فتانهفتانه، تا این لحظه: 51 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره
فرامرز (همسرم )فرامرز (همسرم )، تا این لحظه: 61 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره
طاها(پسرم)طاها(پسرم)، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

دانلود کتابخانه من

یک زن فعال و علاقمند به کتاب خوانی و یک نتورکر خیلی فعال .

آموزش کسب درآمد از طریق فروش فایل در فایل سل

1398/5/17 21:45
نویسنده : فتانه
292 بازدید
اشتراک گذاری

از زمانی که با اینترنت آشنا شدم در کنار وب گردی های روزانه متوجه شدم که میشه توی اینترنت کسب درآمد هم کرد. سال های زیادی میگذره که روش های مختلفی رو تست کردم و با آزمایش و خطا پیش رفتم، از فروش کالای دست دو و آکبند گرفته تا انجام خدمات مختلف اینترنتی. اما یکی از روش های جذاب و جالبی که دو سه سال پیش باهاش آشنا شدم فروش فایل در فایل سل بود. اگه داری این مطلب رو میخونی معنیش اینه که تو هم به کسب درامد اینترنتی اهمیت میدی، بنظرم خوبه کهفروش فایل رو تو هم تجربه کنی. تا آخر این مطلب با من همراه باش تا بهت بگم ماجرای من در زمینهفروش  فایل در فایل سل چطور پیش رفت و به کجا رسیدم.

روش آشنایی من با فایل سل

روزی از روزها که توی انجمن ها دنبال مطالب مختلفی می گشتم،  با دیدن بنر سایت فایل سل که چشمک زنان می گفت با فروش فایل پولدار شوید، رفتم داخل سایت ببینم موضوع از چه قراره. با یه ثبت نام ساده و تکمیل پروفایل نحوه کارکرد سایت دستم اومد.

اولش با یه حساب سر انگشتی پیش خودم گفتم خب به فرض اینکه من فایلی رو برای فروش قرار بدم مگه چند نفر در ایران پیدا می شن که بهش احتیاج داشته باشن. از طرفی خیلی از چیزا تو اینترنت مجانی پیدا میشه کی میاد بابت فایل پول بده؟ بالاخره با کلی کلنجار یه فایل پی دی اف از آموزش فتوشاپ رو برای فروش آپلود کردم و به قیمت ۲۰۰۰ تومن گذاشتم برای فروش.

اولین فروش فایل من در فایل سل

حدود سه هفته از این ماجرا گذشته بود که در اوج ناباوری اولین فروش فایل انجام شد. ایمیلی رسید دستم که فایل شما با عنوان آموزش فتوشاپ به فروش رفته. سریع رفتم داخل سایت چک کردم و دیدم کاملا درسته. همین جرقه کافی بود تا به خودم زحمت بدم کمی بیشتر در مورد فایل های مورد نیاز مردم تحقیق کنم. مدت ها بود تعداد زیادی فایل طرح توجیهی داشتم که بدون استفاده توی سیستم مونده بود. براشون کاور ساختم و دونه دونه توی فایل سل آپلود کردم. حدود ۵۰-۶۰ شده بود. بعد از حدود یکی دو ماه هر از گاهی یکیشون فروش می رفت.

ایجاد تغییر برای فروش بهتر

تصمیم گرفتم یه حرکت جدی تری انجام بدم و اون نوشتن توضیحات اختصاصی و سئو شده در خصوص هر فایل بود. که اینجوری می تونستم ورودی بیشتری از گوگل بگیرم. به مرور این کار رو انجام دادم ولی بدلیل مشغله مدتی بی خیالش شده بودم. بعد از حدود ۸ ماه یه روز اتفاقی رفتم داخل سایت و از چیزی که می دیدم دهنم باز مونده بود. چیزی رو که در عکس زیر میبنی اون روز دیدم. بله فروش فایل توی این ۸ ماه که سر نزده بودم اینقدر شده بود و من بی خبر بودم چون تنظیمات سایت به روز رسانی شده بود و تیک اطلاع رسانی از طریق ایمیل برداشته شده بود من هم فکر می کردم در این مدت چیزی فروش نرفته.

فروش اینترنتی فایل در فایل سل

البته این مقدار فروش فقط توسط بلاگ من انجام نشده بود بلکه به خاطر سیستم همکاری در فروشی که فایل سل تعبیه کرده بود و قبلا فعالش کردم بودم. کاربرای دیگه فایل هام رو برای فروش توی سایت هاشون قرار داده بودن و به صورت شبکه ای فایل ها به فروش می رسید. الان که این مطلب رو می نویسم همچنان فروش ادامه داره البته به علت زیاد شدن سایت هایی مثل فایل سل و فروشنده ها ، میزان فروش شدیداً افت کرده و باید با انجام کمی تغییرات در نوع فایل ها مجدد به روزهای اوج برسم.دوست خوبم نظرت درباره فروش فایل در فایل سل چیه؟ به این روش علاقمند شدی؟ به نظر من که امتحانش ضرری نداره، چیزی رو از دست نمیدی. نظر تو چیه؟ اگه تجربه ای هم در این مورد از کسب درآمد داری خوشحال میشم با من و دیگر کاربران در میون بذاری.

لینک عضویت  

 

پسندها (2)

نظرات (2)

千.𝓏千.𝓏
18 مرداد 98 11:40
لطفا مارو هم دنبال کنید با تشکر .
ـ.❅。°❆·زﮰنــــــــــبــــــــــ。*.❅· °。·❆ـ.❅。°❆·زﮰنــــــــــبــــــــــ。*.❅· °。·❆
18 مرداد 98 12:02
لطفا به وبلاگ من سربرنید