فتانهفتانه، تا این لحظه: 51 سال و 11 ماه سن داره
فرامرز (همسرم )فرامرز (همسرم )، تا این لحظه: 61 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره
طاها(پسرم)طاها(پسرم)، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

دانلود کتابخانه من

یک زن فعال و علاقمند به کتاب خوانی و یک نتورکر خیلی فعال .

شروع مسابقه از این هفته

1398/1/16 8:32
نویسنده : فتانه
293 بازدید
اشتراک گذاری

هر هفته روز جمعه ساعت 10 در وبلاگ خودم مسابقه دارم .

 ترجمه داستان های کوتاه انگلیسی و نوشتن معنی لغات سخت .

نظر دهی دیگران در مورد ترجمه . هر کس که بیشترین لایک را داشته باشد.

زمان از جمعه تا روز 5شنبه هفته اینده ساعت 10 صبح .

زمان قرعه کشی ساعت 5 بعد ازظهر پنجشنبه .

 اعلام برنده ساعت 6 بعد ازظهر پنجشنبه .

پسندها (3)

نظرات (2)

❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
17 فروردین 98 2:59
به نظر جالب میاد😏
ليلاليلا
24 فروردین 98 8:07
سلام.
من تازه وبلاگ و پستتون رو دیدم. من پایه ام. خیلی عالیه. به خاطر بچه هام کلاس زبانم رو نصفه گذاشتم. بهانه خوبیه برای اینکه کمی به یادگیری زبان بپردازم و لذت ببرم. البته خیلی خوب می شد اگه بهم یاداوری میشد.فک کنم ربات نی نی وبلاگ پست جدیدتون رو به من یاداوری کنه. پس لطفا تو همین وبلاگ بگذارید.
فتانه
پاسخ
  سلام دوستم من چند روز پیش وبلاگ شما را دیده بودم و به دختر شما هم رای دادم و وبلاگ شما را هم پیوند کردم . عالیه . بیا با هم شروع کنیم
 سن شما چقدر است ؟ دخترتون کلاس چندم است ؟ و چقدر زبان خونده ؟ من دارم یک سری داستان میخونم و انها را در وبلاگ پسرم میزارم . دوست دارم بیشتر با شما اشنا بشم .