فتانهفتانه، تا این لحظه: 51 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره
فرامرز (همسرم )فرامرز (همسرم )، تا این لحظه: 61 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره
طاها(پسرم)طاها(پسرم)، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

دانلود کتابخانه من

یک زن فعال و علاقمند به کتاب خوانی و یک نتورکر خیلی فعال .

معرفی خودم(زندگی من 1)

1398/1/13 1:56
نویسنده : فتانه
129 بازدید
اشتراک گذاری

من فتانه متولد 18 خداد1351 در رشت هستم .

حدودا 46 سال و 10 ماه سن دارم . به نویسندگی خیلی علاقه داشتم و دارم .ولی زمان آنقدر زود گذشت که نتوانستم به خیلی از آرزو هام در جوانی برسم . درس خواندم و وارد دانشگاه رشته حسابداری شد البته به اجبارخانواده و به دلیل جنگ ایران و عراق مجبور شدم در شهرخودم دانشگاه برم . ترم دوم بودم که ازدواج کردم البته سه ماه زندگی کردم واز همسرم جدا شدم . بچه نداشتم خدا را شکر .

این مسئله باعث شد رو به خواندن و جمع آوری کتاب بیا ورم و ادامه تحصیل بدهم . بعد از گرفتن لیسانس حسابداری.

درس خواندم و رشته کامپیوتر فوق دیپلم گرفتم سال 1378 . بعد از آن فوق دیپلم تغذیه هم گرفتم . 

کار های فرهنگی می کردم خبرنگار بودم . حدود سه سال . 

 کارمند بانک هم بودم . چون از کارمندی خوشم نمیآمد با حقوق 250 هزار تومان استعفا دادم و بیرون آمدم . احساس خوبی داشتم . 

کتاب خواندن و جمع کردن کتاب من ادامه داشت تا درسال 1380 در ابان ماه تصمیم گرفتم که کتاب هایم که خیلی هم به آنها وابسته بودم به کتابخانه های شهرم اهدا کنم حدود 1800 جلد کتاب بود .

رمان _ علمی _ زندگینامه _ زبان های مختلف _ کتاب های آموزشی و ...... 

مسئولین مرا بعنوان اهداء کننده بهتر استان انتخاب کردند و یک لوح تقدیر و یک سکه ربع بهار آزادی جایزه گرفتم .احساس خیلی خوبی داشتم که نمی توانم در جلات بیان کنم .

زندگی پر ماجرای من همینطوری ادامه داشت. کارهای فرهنگی زیادی کردم .

دوستان منتظر من باشید 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)