فتانهفتانه، تا این لحظه: 51 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره
فرامرز (همسرم )فرامرز (همسرم )، تا این لحظه: 61 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره
طاها(پسرم)طاها(پسرم)، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

دانلود کتابخانه من

یک زن فعال و علاقمند به کتاب خوانی و یک نتورکر خیلی فعال .

زندگی من 8

1398/1/19 9:00
نویسنده : فتانه
140 بازدید
اشتراک گذاری

من از سال 1390 بازاریابی شبکه ای کار میکردم .

چند تا را نام میبرم تا شما بیشتر آشنا بشوید .

نفیس دست ها _ پنیه ریز _ نویشا ( انواع دم نوش ) - بیز  - بادران و آخرین ان تلفیق هنر که برایم بهترین کار بود و مرا به درآمد عالی رساند .

 البته با کمک دوستانم توانستم تیم درست کنم خیلی خوشحالم که توانستم .همیشه در شکر گزاری که هر روز می نویسم میگویم  من بهترینم _ من میتوانم _ من ثروتمندم _ من قویم _ ........

من دوره شکر گزاری و دوره سحر خیزی و دوره ثروتمندی را هم طی این مدت شش ماه گذراندم . اکنون دارم دوره هدف گذاری را طی می کنم . روز سوم هستم.

 همه را برایتان خواهم گذاشت . شما برایم نظر بنویسید و بگویید که چه دوره ای را بگذارم .

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

ليلاليلا
24 فروردین 98 8:15
چقدر عالی. این دوره ها را شرکتتان برایتان می گذارد یا خودتان شرکت کردید؟