فتانهفتانه، تا این لحظه: 51 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره
فرامرز (همسرم )فرامرز (همسرم )، تا این لحظه: 61 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره
طاها(پسرم)طاها(پسرم)، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

دانلود کتابخانه من

یک زن فعال و علاقمند به کتاب خوانی و یک نتورکر خیلی فعال .

زندگی من 9

1398/1/21 21:40
نویسنده : فتانه
138 بازدید
اشتراک گذاری

مادرم را دوست دارم با اینکه همیشه به من منفی گفت . همیشه سرزنشم کرد . هرگز به چیزی که علاقه داشتم به دید مثبت نگاه نکرد . همیشه میان من و خواهر و برادرم فرق بود .آنها بهترین بودند ومن بد ترین . خوشحالم که مادرم رفت تا بتوانم توانایی هایم را بیشتر پیدا کنم. او رفت و من شدم بهترین مادر برای پسرم .او رفت و من شدم بهترین همسر برای شوهرم .....او رفت من شدم بهترین در تمام کار هایم .

 البته به او خیلی نیاز داشتم طی ششماه که سخت ترین دوران برایم بود . پسرم سه زمستان رو خونه بود و مدرسه نمیرفت ، همسرم زیاد درآمد نداشت و .... و هنوز نیاز هم دارم البته حالا دیگه نیازم پولی نیست، یک نیاز عاطفی است . هروقت که خسته ام او باشه که کمی از پسرم مراقبت کنه . وقتی پسرم کلاس های درسی میره او باشه و کمی به پسرم کمک کنه. وقتی بیحوصله و زده از کار زیادم او بشه و برام کمی غذا درست کنه ...

 مامان خیلی دوستت دارم ممنونم که این فرصت رو به من دادی . منتظرت هستم که هر چه سریعتر برگردی .

میدانم که زمان سریع گذشت و تو هفته اینده دقیقا روز دوشنبه می آیی . برای دیدنت لحظه لحظه شماری می کنم . دوستت دارم با تمام وجوم .

خدا تمام مادرانی را که درجمع ما نیستند بیامرزد و تمام مادران حاضر را نگهدار باشد .

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

ليلاليلا
24 فروردین 98 8:22
سلام به شما و مادر عزیزتون. سلام به همه مامانها. حرفهای شما کاملا صادقانه است و نشان می دهد خوب فکر می کنید. آسیبهای دوران کودکی را می توان گفت همه تجربه می کنیم و حتی کودکان من هم از آن مستثنی نخواهند بود. اول باید فکری به حال خودم کنم. با وجود داشتن بچه! تا وقتی خودم آسیبها و رنجهایم را نشناسم و برای آن ها کاری نکنم برای کودکانم هم نمی توانم. به سلامتی همه اونایی که عاشق مادرشون هستند. به سلامتی مادرهایی که با وجود رنجهایی که در دوران کودکی خود دیدند، تلاش کردند و می کنند که مادران بهتری برای فرزندانشان باشند.❤️