فتانهفتانه، تا این لحظه: 51 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره
فرامرز (همسرم )فرامرز (همسرم )، تا این لحظه: 61 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره
طاها(پسرم)طاها(پسرم)، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

دانلود کتابخانه من

یک زن فعال و علاقمند به کتاب خوانی و یک نتورکر خیلی فعال .

زندگی من 7

1398/1/19 7:51
نویسنده : فتانه
150 بازدید
اشتراک گذاری

بعضی اوقات کمبود ها باعث حرکت آدمها برای بهتر شدن می شوند. وقتی مادر در مهر ماه 1397 برای دیدن برادرم به استرالیا رفت . دیگر کسی را نداشتم تا روزهای جمعه پیش او بروم . خواهر کوچکم و خانواده اش در شارلوت آمریکا و برادرم و خانواده اش در ملبورن استرالیا زندگی می کردند. من فقط در ایران زندگی میکردم . 

این مسئله باعث شد که بیشتر و با دقت بیشتر به زندگی ام نگاه کنم و چیز هایی را که داشتم بهتر ببینم . به زندگی به دید دیگری نگاه کردم و خودم را قوی تر کردم در برابر مشکلاتی که داشتم . (همسر و پسرم کمی مریض بودند ) پس من باید سالم و قوی میشدم تا به آنها بیشتر برسم . همسرم و پسرم در کنارم بودند . با اینکه همسرم زیاد به من رسیدگی نمیکرد و پولی به من نمی داد ولی بود . خدا را شکر کردم .

زمانی که مادرم بود هر وقت مشکلی داشتم کمکم میکرد . هر وقت پول می خواستم به من می داد . هر وقت بیرون می رفتم طاها پیش مادرم میرفت و درس می خواند (البته همه این کارها با منت گذاری انجام میشد )

ناراحت بودم از اینکه کسی نیست و خوشحال از اینکه من باید خودم را قوی میکردم . دکتر مشاوره رفتم و او برایم راهکار گذاشت . دوستان زیادی طی دوماه اول وارد زندگی ام شدند البته یک عده نیت سو استفاده داشتند و یک عده نیت خیر .

 خدا را شکر که با مشورت افراد بد را دور و افراد موفق را جذب کردم و با انها وارد کار بازاریابی شبکه ای صنایع دستی اصفهان شدم .

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)