فتانهفتانه، تا این لحظه: 51 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره
فرامرز (همسرم )فرامرز (همسرم )، تا این لحظه: 61 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره
طاها(پسرم)طاها(پسرم)، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

دانلود کتابخانه من

یک زن فعال و علاقمند به کتاب خوانی و یک نتورکر خیلی فعال .

کتابخانه من

1398/1/20 10:32
نویسنده : فتانه
142 بازدید
اشتراک گذاری

من امروز کتابخانه ام را کمی تمیز کردم . کتاب های جدید را در نرم افزار کتابخانه ام ثبت کردم .

من کتابخان های دارم که کتاب هایش را به افرادی که عضو هستند می دهم .

نرم افزارکتاب خانه به من خیلی کمک می کنه که کتاب ها گم نشوند .

من هر روز شکرگزار تمام چیز هایی هستم که دارم  به همین دلیل برایم فراوانی نعمت میآید . به هرچه فکر کنم انرا جذب میکنم .

 البته من دوره های جذب را هم گذرانده ام . من فعلا 783 کتاب ثبتی دارم و اعضای من 25 نفر هستند .

دارم کتابخانه شخصی ام را برای سال اینده عمومی میکنم که همه بتوانند بخوانند به صورت انلاین .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)