فتانهفتانه، تا این لحظه: 51 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره
فرامرز (همسرم )فرامرز (همسرم )، تا این لحظه: 61 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره
طاها(پسرم)طاها(پسرم)، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

دانلود کتابخانه من

یک زن فعال و علاقمند به کتاب خوانی و یک نتورکر خیلی فعال .

زندگی من6

1398/1/17 13:00
نویسنده : فتانه
152 بازدید
اشتراک گذاری

من تازه شروع کردم به خواندن داستان های انگلیسی . دارم با پسرم انگلیسی را از دوباره دوره می کنم .

 یاد ایام گذشته افتادم . یادش بخیر . این همه امکانات نبود . البته من از سن 22 _23 سالگی(1373_1374) کامپیوتر داشتم اینترنت هم داشتم . چون رشته کامپیوتر هم میخواندم خانواده برای خریده بودند .مثل الان نبود که هر کسی یک لب تاب داشته باشه .

اگه خراب میشد دو روز طول میکشید تا پدرم ببره درستش کنه .

دوست دارم آنچه را که یاد میگیرم رو برای دوستان مجازی ام هم بگذارم تا انها هم استفاده کنند .

من از همان دوران جوانی از اینترنت کسب در آمد می کردم از روش های گوناگون . دلم می خواد همه تجربیات خودم رو کم کم در این وبلاگ بزارم .

البته من وبلاگ های زیادی درست کردم ولی نشد همه رو نگه دارم و به دلایلی که یکی از آنها گم کردن رمزشان بود از دست دادم .

از امروز سعی می کنم مطالب بیشتری بنویسم چون پسرم صبح مدرسه میره و خودم هم فعلا تعطیل هستم تا اردیبشت که کار جدی من شروع میشه .

سعی می کنم روزی سه داستان کامل بزارم تا جایی که برایم امکان داره لغات را هم میگذارم و هم معنی آخه خودم هم دارم یاد میگیرم .

البته دلم می خواهد کسانی که وبلاگ من رو مطالعه می کنند حتما نظر بدهند و با هم دوست بشویم وشاید در آینده همکار .

از امروز من دوره 90 روزه چاش هدف را شروع کردم . فکر میکنم خیلی عالیه .

هر کی دوست داره به من پیام بده تا من براش توضیح بدم که این دوره چیه و چطوری می تونید تهیه کنید .

کمک میکنم به همه دوستان تا با هم مشارکت داشته باشیم و به آرزو هامون برسیم .

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)